19 januari 2013

Let the day begin!

Är fortfarande helt överväldigad av nyheten att en alldeles underbar liten Charlie anlänt till världen. Grattis bästa A & G för finaste pojken man kan tänka sig!

Sovmorgon och långkörarfrukost har präglat morgonen här hemma. Ni vet, sån där frukost där man sitter för länge och äter alldeles för mycket... Nu är jag dock nyduschad och redo att börja dagen!

Huset är som vanligt kaos, och jag kan inte riktigt fatta vad det är som händer i veckorna. Men för lite tid och ork antar jag att är en bidragande orsak. Dags att röja upp med andra ord. Och så har jag som vanligt lite förhoppningar om att fixa lite & kanske sy de där kuddöverdragen till myshörnan i lekrummet.

Hittade ett barnstrykbräde och tvättställning i gammaldags stil på en nätloppis i veckan. Kommer bli perfekt till lekstugan! Ska byta tyget och sen hoppas jag på att hitta ett gammaldags, litet strykjärn också. Längtar efter våren, när vi ska börja måla och ställa i ordning!










BILDER; LÅNADE FRÅN NÄTET



Inga kommentarer: